تعمیر کرکره مغازه  09126756940برای ایمن نگه داشتن ملک شما ضروری هستند. می دانیم که یک کرکره برقی خراب یا دارای نقص فنی، نیازمند تعمیرات فوری و ضروری است.

به همین دلیل گروه نگه داری و تعمیرات کرکره های برقی ما، 24 ساعته، در 356 روز سال برای ارائه خدمات به شما آماده هستند.

تعمیر کرکره مغازه :کرکره برقی شما دچار مشکل شده است؟ یک تماس فوری با گروه ما، باعث می شود خدمات سریعی از گروه متخصصان و تکنسین های حرفه ای ما دریافت کنید.09126756940

تعمیر موتور کرکره برقی

در بیشتر اوقات، گروه تکنسین تعمیرات کرکره های برقی ما می توانند به سرعت مشکل کرکره برقی شما را حل کنند. همین که تعمیرکاران ما موقعیت را بررسی و ارزیابی کنند، تجهیزات و کارهای لازم برای تعمیر کردن کرکره آسیب دیده یا خراب را به شما می گویند. اگر تعمیرات کرکره های برقی نیازمند قطعاتی برای تعویض باشد، قبل از اینکه کار را ادامه دهیم شما را در جریان قرار می دهیم و از شما تصدیق می گیریم.

خدماتی که برای تعمیر سیستم های درب اتوماتیک ارائه می دهیم شامل این موارد می شود:

  • کرکره های برقی

  • کرکره های اتوماتیک

  • درب های اتوماتیک

  • درب برقی

  • درب کنترلی

  • درب پارکینگ

  • درب های صنعتی

  • دروازه ها و موانع پارک ماشین

  • و …

بعد از اینکه به شما کمک کردیم تا راه حل مناسب برای تعمیرات کرکره های برقی را انتخاب کنید، می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که هر یک از متصدیان ما کاملا آموزش دیده هستند و به شیوه درست حفظ و نصب آگاهی کامل دارند.

یادداشت کردن تعمیرات کرکره های برقی

لازم است که شما یک یادداشت ثبت شده از نگه داری و تعمیرات کرکره های برقی خود داشته باشید. در این یادداشت باید تمام سرویس ها و کارهای تعمیراتی که بر روی کرکره برقی شما انجام داده شده است، نوشته شود. در این شرایط تعمیرکاران به راحتی آسیب را شناسایی و آن را حل می کنند.

به علاوه، تضمین می کنیم درب هایی که برای شما فراهم می کنیم، بهترین کیفیت را دارند و گروه ما تضمین می کند که این درب ها تا چندین سال بدون هیچ گونه آسیبی برای شما کار خواهند کرد.

تکنسین ها و متخصصان تعمیراتی ما یک سیستم مدیریت با کیفیت دارند. آنها تحت آموزش های مربوطه خاص قرار گرفته اند و می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

بهتر است شما هر از گاهی از یک مهندس سرویس قطعات بخواهید تا نگاهی به کرکره شما اندازد. در این شرایط آن فرد می تواند هر نوع پوسیدگی غیرطبیعی و از هم گسیختگی یا آسیبی که به کرکره برقی شما وارد شده است را شناسایی کند و پیش از آسیب جدی آن را حل کند.

تعمیر کرکره مغازه یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم (درب پیلوت) نصب می شود. باید توجه داشت که کرکره برقی چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه بعنوان درب دوم و یا درب بعد از رمپ نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد و در مجموع با توجه به اینکه کرکره برقی بصورت رنگ آمیزی شده و به همراه موتور نصب می شود بسیار سریعتر و البته ارزانتر و مقرون بصرفه تر از ساخت درب آهنی و نصب جک برقی پارکینگ می باشد ، ولی حتماً باید در ساخت آن نکات ریز فنی مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان به رنگ های غیر سفید ساخته شود تا اینکه با نمای ساختمان هماهنگی بیشتری داشته باشد. 

چگونگی تعمیر کرکره مغازه

فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی تاشو نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های استاندار روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد و لوازم بردی درب اتوماتیک پخش انواع یدکی درب شیشه ای

سرویس دُر چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده و در زمینه تولید قطعات درب اتوماتیک شیشه ای مانند ریل کاور هنگر مقطعه ریل فریم قطعات پلاستیکی انواع چرخ دنده فولی و غیره نیز فعال میباشد. فروش انواع موتور درب شیشه از ایرانی چینی ایتالیایی و سوئیسی تایوان با قیمت های تجاری بی واسطه فریم های خاص استیل و فولادی فریم لوکس وارداتی تهران تکنیک درب اتوماتیک شیشه ای  و تعمیر درب برقی ریموتی در تمام نقاط تهران.

تعمیرات درب های اتوماتیک دولنگه ،ریلی، کرکره برقی ، درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت و تعمیر جک پارکینگ – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکز تعمیر کرکره مغازه و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک (دولنگه, ریلی,تک لنگه) و انواع درب اتوماتیک و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی با کیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات

تعمیر کرکره ممکن است به دلایل مشکلات مکانیکی یا الکتریکی انجام شود. در زیر به مراحل عمومی برای تعمیر کرکره مغازه اشاره شده است:

1. تشخیص مشکل:

الف. بررسی مشکل مکانیکی:

  • بررسی قطعات مکانیکی کرکره‌های مانند رولرها، بلبرینگ‌ها، لنگرها و دسته‌ها برای شناسایی مشکلات.

ب. بررسی مشکلات الکتریکی:

  • بررسی سیستم الکتریکی کرکره شامل سیم‌ها، سوئیچ‌ها، فیوزها، و اتصالات برای شناسایی مشکلات.

2. تعمیرات مکانیکی:

الف. تعویض قطعات مکانیکی:

  • تعویض قطعات مکانیکی که خسته شده یا آسیب دیده‌اند، مانند رولرها، لنگرها و بلبرینگ‌ها.

ب. روان سازی مکانیزم:

  • روان‌سازی قطعات مکانیکی با استفاده از روغن یا گریس مناسب.

3. تعمیرات الکتریکی:

الف. تعویض سیم‌ها و ارتباطات:

  • تعویض سیم‌ها یا اصلاح اتصالات الکتریکی در صورت نیاز.

ب. تعمیر یا تعویض سوئیچها:

  • اگر سوئیچ‌ها مشکل دارند، تعمیر یا تعویض آنها.

ج. بررسی موتور:

  • بررسی عملکرد موتور، اطمینان از سلامت پیچ‌ها و بلبرینگ‌ها.

4. مکان و نگهداری:

الف. مکانیکی و الکتریکی:

  • تنظیم مجدد سیستم مکانیکی و الکتریکی برای بهینه سازی عملکرد.

ب. تست عملکرد:

  • اجرای تست بر روی کرکره برای اطمینان از اصلاح مشکلات و عملکرد صحیح.

5. کیفیت ایمنی:

الف. بررسی سیستم حسگرها:

  • بررسی حسگرها و سیستم‌های ایمنی برای اطمینان از عملکرد صحیح.

ب. تعویض باتری ها:

  • اگر کرکره دارای باتری است، باتری‌ها را در صورت نیاز تعویض کنید.

در هنگام انجام هر گامی از این مراحل، مطمئن شوید که برق قطع شده و تجهیزات الکتریکی ایمن می شود. همچنین، دستورات و راهنمایی های تولید کننده پیروی کنید. اگر تعمیرات به نظر می‌آید یا احتمال وجود خطرات بیشتر وجود دارد، بهتر است از خدمات تکنسین یا متخصصان استفاده کنید.