در این فیلد برای ما مشخص کنید تعمیر درب اتوماتیک مد نظر شما چیست ؟ در صورتی که قصد تعمیر هر نوع درب اتوماتیک را دارید با ما تماس بگیرید
در فیلد بالا به طور کامل برای همکاران ما توضیح دهید که مشکل درب اتوماتیک شما چیست تا بهتر بتوانید عیب یابی درب اتوماتیک تان را انجام دهیم و حتما هم نیازی نیست لزوما به صورت تخصصی توضیح دهید همینکه به شکل ساده برای ما مشکل را بیان کنید کافیست
برای ما توضیح دهید که در کجا زندگی می کنید تا ما بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات تعمیر درب اتوماتیک را به شما ارائه دهیم
شماره تلفن همراه تان را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به بهترین شکل ممکن در زمینه تعمیر درب اتوماتیک تان شما را راهنمایی کنیم
در این قسمت هم می توانید برای ما یک فیلم از درب اتوماتیک تان که مشکل دارد بگیرید تا برای تعمیر درب اتوماتیک تان با تجهیزات کامل در محل شما حاضر شویم
در دو مدل معمولی و پانچ دار در رنگهای مختلف موجود است.
ب) تیغه های دیگر:
شفت (لوله – محور):
رول تیغه بر روی شفت یا همان لوله قرار می گیرد. با چرخش شفت توسط موتورٰ، رول کرکره به بالا و پایین کشیده می شود.
در کرکره های برقی غالبا دو نوع شفت به کار می رود:
الف) شفت ۸ Cm برای موتورهای توبلار.
ریل، مویی و کپس:
ریل، پروفیلی است U شکل که بصورت عمودی در دو طرف چپ و راست دهنه نصب می شود و رول تیغه ها در داخل آنها بالا و پایین می رود. ریل ها در دو نوع فولادی و آلومینیومی، متناسب با نوع کار، انتخاب می شوند. ریل های فولادی از استحکام و دوام بالاتری نسبت به ریل های آلومینیومی برخوردار هستند.
مویی، نواری افشان است که داخل ریل تعبیه شده و اصطکاک تیغه ها را به حد اقل می رساند.
کپس (راهنمای تفلنی) قطعه ای است که در انتهای دو طرف تیغه ها قرار می گیرد. کار کپس نگهداری و هدایت تیغه ها در داخل ریل ها است.
موتور:
موتور با به چرخش در آوردن شفت باعث حرکت رول تیغه ها به سمت بالا و پایین می شود. اغلب موتورهای موجود در بازار دو نوع ساید و توبلار هستند.
موتورهای ساید در بیرون از شفت مستقر می شوند و دارای مدل های kg150، ۳۰۰ Kg ، ۵۰۰ Kg، ۶۰۰ Kg، ۸۰۰ Kg و… هستند.
موتورهای توبلار در داخل شفت قرار می گیرند و دارای مدل های Nm60 ، Nm100،Nm ۱۲۰ ،Nm ۱۴۰ و… هستند.
کلیه موتورهای موجود در بازار نیازی به روغن کاری و نظافت ندارند.
کلیه موتورهای موجود در بازار قابل اتصال به UPS (منبع برق بدون وقفه، برق اضطراری) هستند.
در موتورهای ساید یک زنجیر بالابر و پایین بر، بطور فابریک تعبیه شده برای استفاده در مواقع قطع برق شبکه شهری. برای موتورهای توبلار نیز آچار خلاص کن برای این منظور بصورت فابریک تعبیه گردیده.
UPS:
UPS دستگاهی است که با استفاده از دو باطری داخلی، برق موتور را در زمان قطع برق تامین می کند. نصب UPS، اختیاری است زیرا در کلیه موتورها ابزاری برای بالا و پایین بردن در مواقع قطع برق تعبیه شده است.
صفحه پلیت: صفحه پلیت قطعه ای فلزی است که در بالای دو طرف چپ و راست کرکره نصب می شود برای نگه داشتن شفت.
یاتاقان: بر روی صفحه پلیت نصب می شود در طرف مقابل محل قرارگیری موتور و کار چرخش شفت را آسان تر می کند.
اندی کپ: برای اتصال شفت به یاتاقان بین این دو قرار می گیرد.
رسیور: برق و فرمان موتور را تامین می کند و معمولا بر روی دیوار داخل محل نصب، مستقر می شود تا از بیرون قابل دسترس نباشد.
بوسیله ریموت می توان از فاصله چندین متری به موتور فرمان داد. ریموت در لیست سفارش مشتری قرار نمی گیرد و جزو متعلقات رسیور محسوب می شودٰ. در هر پک رسیور دو ریموت فابریک تعبیه گردیده.
کاور موتور ساید: قطعه ای فلزی است که روی موتور قرار می گیرد جهت حفاظت از موتور در برابر عوامل طبیعی و…