در این فیلد برای ما مشخص کنید تعمیر درب اتوماتیک مد نظر شما چیست ؟ در صورتی که قصد تعمیر هر نوع درب اتوماتیک را دارید با ما تماس بگیرید
در فیلد بالا به طور کامل برای همکاران ما توضیح دهید که مشکل درب اتوماتیک شما چیست تا بهتر بتوانید عیب یابی درب اتوماتیک تان را انجام دهیم و حتما هم نیازی نیست لزوما به صورت تخصصی توضیح دهید همینکه به شکل ساده برای ما مشکل را بیان کنید کافیست
برای ما توضیح دهید که در کجا زندگی می کنید تا ما بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات تعمیر درب اتوماتیک را به شما ارائه دهیم
شماره تلفن همراه تان را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به بهترین شکل ممکن در زمینه تعمیر درب اتوماتیک تان شما را راهنمایی کنیم
در این قسمت هم می توانید برای ما یک فیلم از درب اتوماتیک تان که مشکل دارد بگیرید تا برای تعمیر درب اتوماتیک تان با تجهیزات کامل در محل شما حاضر شویم
سرویس دُر فعال در زمینه تعمیر درب پنوماتیک, تعمیر جک اتوماتیک, تعمیر جک برقی, تعمیر جک پارکینگ, تعمیر جک ریلی, تعمیر جک ریموتی, تعمیر جک کنترلی, تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ, تعمیر درب باز کن, تعمیر درب برقی, تعمیر درب پارکینگ, تعمیر درب ریلی, تعمیر درب ریموتی, تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک با بیش از 25 سال سابقه آماده خدمت رسانی به شما در هر نقطه از تهران میباشد.
تعمیر یک کار تخصصی میباشد که گروه فنی مهندسی سرویس دُر بعنوان یک تعمیر کار بی واسطه درب ریموتی و درب برقی پارکینگ توانسته خدمات بسیاری را انجام دهد
چشمی درب اتوماتیک دارای فرستنده و گیرنده های مادون قرمز می باشند که برای تعیین موقعیت باز یا بسته بودن درب برقی و کنترل تردد اشخاص و اطمینان از نبودن شخص یا وسیله نقلیه هنگام بسته شدن بکار می روند.
ریموت کنترل دربهای اتوماتیک
ریموت درب پارکینگ در واقع برای کنترل از راه دور درب پارکینگ استفاده می شود که بوسیله آن می توان درب برقی یا کرکره اتوماتیک را باز یا بسته نمود. برای استفاده از ریموت درب پارکینگ باید حتما قسمت گیرنده در قسمت مرکز کنترل درب نصب شود.
مرکز کنترل درب اتوماتیک
مرکز کنترل درب اتوماتیک که یک بخش اصلی در تمامی انواع دربهای اتوماتیک مانند درب اتوماتیک شیشه ای ، کرکره برقی ، درب پارکینگ ، راه بند و تمامی سیستم های کنترل تردد به حساب می آید، در واقع جعبه ای است که در آن تابلوی فرمان قرار می گیرد و کنترل باز و بسته کردن درب را از طریق شاسی های متصل به آن و سیستم های کنترل فرمان رادیویی که دارای یک قسمت گیرنده رادیویی می باشد و از طریق یک میکروپروسسور یا ریز پردازنده درب اتوماتیک را کنترل می کند.
مولد نیروی دربهای اتوماتیک
– جک درب برقی
– بازوهای درب برقی
– موتور مولد نیروی دربهای اتوماتیک
فلاشر درب اتوماتیک
فلاشر درب اتوماتیک یک لامپ نارنجی رنگ می باشد که معمولا در قسمت بالای دربهای اتوماتیک نصب می شود و وضعیت فعلی درب اتوماتیک را به عابرین اعلام می کند.
میکروسوئیچ درب اتوماتیک
میکروسوئیچ درب اتوماتیک با باز یا بسته شدن درب از طریق قسمتی مکانیکی باز یا بسته می شود و با قطع یا وصل جریان ، وضعیت فعلی درب اتوماتیک را به مرکز کنترل اعلام می کند.
قفل برقی و قفل مکانیکی در دربهای اتوماتیک
قفل های برقی و مکانیکی در سیستم دربهای اتوماتیک مهم هستند چرا که درب برقی از لحاظ امنیتی و حراستی از اهمیت زیادی برخوردار است از این رو برای قفل نمودن آن از قفل برقی و در مواردی دیگر از قفل مکانیکی یا کلونی استفاده می شود.
راه بند چیست و چه کاربردی دارد؟
راه بند از یک میله و یک وزنه در انتهای آن تشکیل شده است و برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه به صورت افقی در مسیر آنها قرار می گیرد و از عبور وسایل نقلیه غیر مجاز جلوگیری می کند.
برای راه اندازی یک سیستم درب اتوماتیک – Automatic Doors چه مراحلی باید طی شود؟
اولین مرحله در راه اندازی یک سیستم درب اتوماتیک نصب تابلوی کنترل و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی سیستم می باشد. پس از نصب تابلوی کنترل درب اتوماتیک باید عملیات سیم بندی تابلو و تجهیزات الکتریکی سیستم تکمیل شود.در مرحله بعد میکروسوئیچ های مسیر حرکت درب برقی یا کرکره اتوماتیک تنظیم یا به اصطلاح رگلاژ می شوند. مرحله بعدی آزمایش وضعیت و مراحل باز و بسته شدن درب اتوماتیک به صورت قدم به قدم می باشد و در مرحله آخر ریزپردازنده روی حالت عملکرد مطلوب قرار می گیرد.
طریقه نصب تابلوی تعمیر درب شیشه ای و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی آن چیست؟
دربهای اتوماتیک با مشخصات خاص خود و با توجه به دستورالعمل های سازنده آنها نصب می شوند از این رو تمامی استانداردهای سیم کشی ساختمان باید در نصب انواع درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، درب پارکینگ ، راه بند و … رعایت شود.
اکنون به فاکتورهایی که باید برای انتخاب درب بازکن اتوماتیک درب های لولایی توجه کنید می پردازیم. بعضی از این فاکتورها مشابه موارد ذکر شده برای درب های ریلی می باشد.
عرض درب
اگرچه وزن درب نیز مورد توجه است اما عرض درب لنگه ای (لولایی) تأثیر بسیار بیشتری بر روی انتخاب می گذارد. فرض را بر این می گذاریم که درب شما لولای خوبی دارد. داشتن لولای خوب تقریباً پارامتر شاخص تر و مهم تری از انتخاب موتور است. بنابراین عرض درب خود را به عنوان اولین نقطه مرجع یادداشت کنید.
ساختار درب و میزان بادخیز بودن منطقهhttp://www.servicedoor.ir
نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار دهید ساختار و شکل درب است. یک درب با تیرک های عمودی 25 میلیمتری با فاصله 150 میلیمتری مابین هر یک از آنها، نسبت به ساختاری که یک تیرک عرضی در سرتاسر عرض آن قرار گرفته است، کمتر در برابر باد به صورت عایق عمل می کند و در نتیجه به موتور درب بازکن اتوماتیک کمتر فشارمی آورد.
به طور کلی میزان تردد 50 بار در روز به عنوان تردد پایین در نظر گرفته می شود با فرض بر اینکه 50 تردد به طور متوسط مثلاً در طی مدت زمان 8 ساعت گسترده شده باشد. چنانچه درب 25 مرتبه در طی نیم ساعت در صبح عمل کند و 25 مرتبه عملکرد دیگر را درمدت نیم ساعت درغروب اجرا کند، بنابراین این حالت به عنوان تردد متوسط رو به بالا در نظر گرفته می شود.
بعضی از درب بازکن های اتوماتیک نیز طوری ساخته شده اند که در طول روز برای تردد های بسیار بالا عمل کنند در عین حال افرادی هم می خواهند از اپراتورهایی استفاده کنند که کاربرد کمی در طول شبانه روز دارند.