تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در گیشا :این محله از سمت غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه چمران و از شمال به بزرگراه حکیم منتهی می‌شود. گیشا با محله‌های شریعتی، محله ایوانک، محله شهرک غرب، محله پاتریس، محله ستارخان و محله تهران ویلا مجاورت دارد.

برج میلاد که ششمین برج مخابراتی جهان است در این محله قرار دارد.

 بوستان گفتگو که یکی از معروف‌ ترین بوستان‌های تهران است در این محله قرار دارد.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله گیشا، ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس است که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفته است.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای درگیشا

 

تعمیرونصب درب اتوماتیک شیشه ای از خدمات ارائه شده در مجموعه سرویس دُر درتمام مناطق گیشا می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای مانند هر وسیله دیگری نیاز به سرویس های دوره ای دارد.

 تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای کاری تخصصی و حرفه ای است که نیاز است آن را به تکنسین های ماهر در مجموعه های معتبر بسپارید تا متحمل ضرر و زیان نشوید.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای درگیشا

شرکت سرویس دُر تکنسین های ماهر را برای خدمت رسانی باکیفیت به شما عزیزان درتمام مناطق گیشا در اختیار دارد. برای دریافت خدمات تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک از طریق راه های ارتباطی با پرسنل مجموعه در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک با وجود کیفیت بالا باز هم در مواقعی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. تعمیر این نوع از درب‌های خودکار به مواردی بستگی دارد که تنها متخصص کاردان می‌تواند نسبت به رفع عیب آن اقدام کند.

 

تعمیر درب اتومات ، بسته به نوع و مدل متفاوت است  و نوع عملکرد آن  در نحوه تعمیر آن اثرگذار است.

تعمیر قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای

 

تعمیر قطعات درب برقی شیشه ای و تعویض درب اتوماتیک و قطعات آن جزو بیشترین مواردی است که مشتریان برای آن تماس می گیرند، اهمیت استفاده از قطعات اورجینال برای درب های برقی در همچین مواردی بیشتر نمود می کند.

تعمیر قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای

 

 

تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه ای :

 

درب های برقی بر اساس نوع مدل درب ، از موتورهای مختلف براشلس و دانکر استفاده شده است که هر کدام کارکرد متفاوتی دارند. لازم است تکنسین های تعمیرات درب اتوماتیک با بررسی اشکالات احتمالی موتور اشکال را پیدا کرده و آن را رفع کنند.

تعمیر موتور درب شیشه ای اتوماتیک

 

تعمیر کنترل باکس درب اتوماتیک شیشه ای :

 

 کنترل باکس به عنوان مغز و اتاق فرمان درب اتوماتیک سکوریت عمل می کند و نقش مهمی را در حرکت و کار درب اتوماتیک ایجاد می کند. ایجاد مشکل در این قسمت می تواند کارکرد درب را با مشکل مواجه کند.

تعمیر کنترل باکس درب اتوماتیک شیشه ای

 

تعمیر ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه ای :

 

 کمتر پیش می آید که این قطعات دچار مشکل شوند اما بر اساس استفاده طولانی مدت و ایجاد سایش، ممکن است نیازمند تعویض باشند.

تعمیر ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر چشمی درب اتوماتیک شیشه ای :

 

 خرابی این قسمت با یک رفت و آمد ساده مشخص می شود؛ در صورتی که چشمی خراب باشد، بعد از ورود، درب بسته نمی شود. نیاز است قبل از اقدام برای تعمیر چشمی تمیز بودن آن بررسی گردد.

تعمیر چشمی درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای :

 

ریموت وظیفه کنترل از راه دور و باز و بسته کردن درب اتوماتیک را بر عهده دارد که ممکن است دچار مشکل شود.

آنچه که اهمیت دارد این است که شما عزیزان برای جلوگیری از بروز مشکل و هزینه های بیشتر، تعمیر درب برقی شیشه ای را به افراد متخصص بسپارید تا بتوانند به درستی مشکل درب را شناسایی کرده و اقدام به تعمیر آن نمایند. کارشناسان فنی سرویس دُرآماده ارائه خدمات تعمیرات درب اتوماتیک می باشند.

تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیرات تخصصی درب شیشه ای اتوماتیک

 

درب اتوماتیک شیشه ای دارای کاربردهای زیادی می باشد؛ به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

 دلیل محبوبیت درب های اتوماتیک شیشه ای، مزایای بسیار آن می باشد که  رفت و آمد را در ورودی ها آسان می نماید.

برخی درب های اتوماتیک مجهز به ریموت و کنترل از راه دور هستند که استفاده راحت تری دارند.

درب های شیشه ای اتوماتیک، دارای اجزا و متعلقات مختلفی هستند که کارکرد نهایی درب، وابسته به کارکرد صحیح هر کدام از این قطعات می باشد.

 در صورتی که عملکرد هر کدام از قطعه ها به دلیل بروز یک اتفاق و یا بهم ریختن تنظیمات درب، دچارمشکل شود؛ در کارکرد کل اپراتور اختلال ایجاد می شود و درب نیازمند تعمیرمیشود.

در درب های اتوماتیک شیشه ای، افراد می توانند متناسب با نیاز و طراحی ساختمان خودشان، از یکی از سه گروه درب های (قوسی ، لولایی و کشویی )استفاده کنند. درب های اسلایدی و یا کشویی، رواج بیشتری در بین کاربران دارند.

تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای در ساختمان ها استفاده میشوند و به دلیل سهولت دررفت و آمد افراد، طرفداران بسیاری دارند. اما گاهی ممکن است برای درب های شیشه ای اتوماتیک مشکلی ایجاد شود،  که متوقف شوند یا عملکرد درستی نداشته باشند.

گاهی ایجاد مشکل در درب های اتوماتیک سکوریت به یکباره و ناشی از بهم ریختن تنظیمات داخلی آن است و گاهی نیز به دلیل بروز یک اتفاق و آسیب دیدن درب می باشد. در هر صورت توصیه می شود برای تعمیر درب های شیشه ای، از شرکت های متخصص در این حوزه ی کاری استفاده کنید.

 

 

تعویض درب اتوماتیک شیشه ای

 

تعویض درب اتوماتیک یکی از خدماتی است که توسط شرکت سرویس دُرارائه می شود. برخی از دربهای برقی که در گذشته نصب شده اند با گذشت زمان ، قطعاتی که در آنها به کار رفته است دچار خرابی می شوند .

معمولا اولین اقدامی که افراد انجام می دهند تعمیر قطعات می باشد اما در صورتیکه این کار بارها تکرار شود دیگر صرفه ی اقتصادی ندارد ، و نیاز به تعویض دارد که ممکن است با تعویض قطعه درب همانند گذشته به کارکرد خود ادامه دهد.

اما از آنجاییکه درب ها در زمان گذشته نصب شده اند ممکن است الان در بازار آن قطعه وجود نداشته باشد و  با جایگزین کردن قطعه ی جدید نیز مشکل حل نشود و درب دچار اختلال شود در چنین مواقعی تنها راه حل اقدام به تعویض دربهای اتومات باید کرد ، با این کار علاوه بر کاهش در هزینه ها می توان امنیت درب را نیز افزایش داد.  

گاهی در تعمیر درب برقی نیازمند تعویض قطعات می باشیم، و تامین قطعات یدکی درب اتومات از مشکلات برخی از شرکتها می باشد.

 

تعمیرونصب درب اتوماتیک شیشه ای

 

هزینه ی تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه ی تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای بعد از بررسی کارشناسان مشخص میگردد،زیرا قیمت تعویض و تعمیر قطعات متفاوت است بنابراین هیچ وقت قیمت را به تنهایی ملاک قرار ندهید وبه کیفیت ، برند و متریال استفاده شده  هم توجه فرمایید.

 

هزینه ی تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت سرویس دُر تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک را به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می دهد.با ضمانت ، قطعات درب اتوماتیک را تعویض و نصب می کند،و در صورت بروز هرگونه مشکل بدون هیچ معطلی می توانید از خدمات شرکت بهره مند شوید.