ما همه این روال فروش را به طور منظم تجربه می کنیم
نه فقط با نصب کننده های درب پارکینگ، و این می تواند خسته کننده باشد
اما همیشه هدف ما در غلبه بر فروش نیست. فقط به این دلیل که ما مثل یک حرفه ای فکر می کنیم
که نیاز به بیشتر از آنچه فکر می کنیم لازم نیست به این معنا نیست
که ما سعی می کنیم شما را گول بزنیم
گاهی اوقات این گروه فنی مهندسی در تلاش هستند تا به ما کمک کنند.

قانونی در مقابل غیرقانونی فروش بالا
بنابراین، هنگامی که کار با نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری درب پارکینگ دارید
چگونه می توانید در مقابل غیرقانونی به فروش بالا قانونی بگذاریم؟
در اینجا برخی از پیشنهاداتی این گروه فنی مهندسی که ارائه می دهند
برای تکنسین های خدماتی است که در مورد یک مشکل جدید پیشنهادات خوب
برای تکنسین های خود دارد، اما آنها همچنین به مصرف کنندگان می توانند
ابزار خوبی برای قضاوت در مورد شخصیت و شایستگی تکنسین که در خانه خود می آورند بدهند.

تعمیر کرکره برقی
تکنسین خدمات باید:
- یک کتاب شامل تمام اجزای درب های گاراژ و موتورها را به دست آورید تا بتواند به مصرف کننده بگوید چه تعمیراتی برای آنها هزینه خواهد کرد.
- ادبیات فروش را برای محصولات خود به فروش می رساند تا مصرف کننده بتواند ببیند چه چیزی ممکن است آنها را خریداری کند.
- بدانید که چه قطعاتی در انبار موجود است تا سعی نکنید چیزی را که مصرف کننده آن را نداشته باشد به فروش برساند.
- حمل یک منبع خوب از قطعات استاندارد مشترک ( غلطک، hingers، weatherstripping و اپراتورهای موتور)، به طوری که او می تواند به مشکلات مشترک حق دور تمایل دارند.