تعمیر کرکره های برقی امکاناتی همچون، عایق پیشرفته، امنیت موثرتر و فرصتی برای بهبود سودمند محیط کار شما فراهم می­کنند؛

از اینرو جای تعجب نیست که چرا امروزه شهرت کرکره های برقی در حال افزایش است. وقتی درب های کرکره ­ای برقی، خرابکاران احتمالی و دزدان را در بن­بست قرار می­دهند، داشتن درب های کرکره ­ای، یک اجبار برای هرکسی است که امنیت کسب ­و کار خود را جدی می­گیرد.

زیبایی حقیقی یک دستگاه درب کرکره­ ای به این دلیل است که وجود آن ها ثابت کرده است که برای زیبایی ساختمان شما زیان­بار نیستند. هیچ چیزی بدتر از این نیست که یک وسیله امنیتی نصب کنید و متوجه شوید که چهره ساختمان شما را بد می­کند، ام اکرکره های برقی متنوعی وجود دارند که به شما اطمینان می­دهد، می­توانید چیزی پیدا کنید که نمای خوبی داشته باشد.

تعمیر دربهای کرکره ای:

وقتی نوبت به نصب و تعمیر کرکره های برقی می­رسد، ما در این کار خبره هستیم و یک تاریخچه کوتاه از آنچه که باعث می­شود این درها باشکوه ­تر به نظر آیند، برای شما فراهم کرده ایم. بدیهی است که پشت هر اختراع قابل ­توجه، یک داستان عالی قرار دارد و می­توان گفت که کرکره های برقی از این موضوع استثنا نیستند.

 

  • قرن یکم پس از میلاد مسیح- ثبت اولیه تعمیر کرکره های برقی به قرن یکم پس از میلاد مسیح برمی­گردد، جایی که یک دانشمند یونانی به ­نام هرون اسکندرونی، چیزی را اختراع کرد که به­ عنوان اولین درب اتوماتیک مورد توجه قرار گفت. البته، این درب ها مانند کرکره های برقی که ما امروزه استفاده می کنیم نبودند، اما اصل اولیه آنها یکی بود.

  • سال­های 1970- در سال­ های 1970 بود که کرکره های برقی که ما امروز با آنها سروکار داریم مورد استفاده قرار گرفت، یعنی زمانی که این درب ها، بوسیله شرکت­ هایی مانند رلفکس هلندی معرفی شدند تا جایگزین سیستم­ درب های چرخان آنها شود.

  • همچون درب های امروزی، عملکرد اولیه کرکره های برقی این بود که از درب های انبارهای بزرگ محافظت کنند و امنیت را برقرار کنند. کرکره های برقی یک عاملیت بهبود یافته فراهم می‌کنند که در نهایت به کاربران اجازه می­دهند تا سودمندی کارهای خود را بالا ببرد.

  • سال­های 1980- بعلت بحران انرژی که در طی سال ­های 1970 وجود شد، تقاضا برای یک شکل جدید سیستم درب تجاری، بطور شگفت ­انگیزی افزایش یافت. زمانی که سال­های 80 از راه رسید، کسب ­و کارها یک سری از کرکره های برقی را بعلت مشخصه­ های عایق موثر آنها و احتمال ذخیره پول در قبض برق، رونق دادند.

  • سال 2017- اکنون کرکره های برقی یک بخش جدایی­ ناپذیر امنیت کسب­ و کار هستند و احمقانه است که این درب ها را نصب نکنیم! اگر می­خواهید امنیت کسب ­و کار خود را در آغاز سال 2018 حفظ کنید، مطلقا داشتن یک سری از درب های ما ضروری است.

در اینجا، ما بهترین کرکره­ های برقی و خدمات تعمیر کرکره های برقی آن‌ها را برای شما فراهم می­کنیم و اگر هر گونه مشکلی در کرکره برقی شما رخ داد، می توانید با ما تماس بگیرد تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف شود.

 

تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقیتعمیر کرکره های برقی  تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی تعمیر کرکره های برقی

تعمیر کرکره های برقی ممکن است به دلایل مکانیکی یا الکتریکی انجام شود. در زیر مراحل عمومی برای تعمیر کرکره های برقی اشاره شده است:

1. تشخیص مشکل:

الف. بررسی مشکل مکانیکی:

  • بررسی کلیه قطعات مکانیکی که باعث ایجاد مشکلات کرکره شده، مانند میله ها، لنگرها، و رولرها می شود.

ب. بررسی مشکلات الکتریکی:

  • بررسی سیستم الکتریکی کرکره شامل سیم‌ها، سوئیچ‌ها، فیوزها و اتصالات برای شناسایی مشکلات.

2. تعمیرات مکانیکی:

الف. تعویض قطعات مکانیکی:

  • تعویض قطعات مکانیکی که خسته شده یا آسیب دیده‌اند.

ب. روان سازی مکانیزم:

  • روان‌سازی قطعات مکانیکی با استفاده از روغن یا گریس مناسب.

3. تعمیرات الکتریکی:

الف. تعویض سیم‌ها و ارتباطات:

  • تعویض سیم‌ها یا اصلاح اتصالات الکتریکی در صورت نیاز.

ب. تعمیر یا تعویض سوئیچها:

  • اگر سوئیچ‌ها مشکل دارند، تعمیر یا تعویض آنها.

ج. بررسی موتور:

  • بررسی عملکرد موتور، اطمینان از سلامت پیچ‌ها و بلبرینگ‌ها.

4. مکان و نگهداری:

الف. مکانیکی و الکتریکی:

  • تنظیم مجدد سیستم مکانیکی و الکتریکی برای بهینه سازی عملکرد.

ب. تست عملکرد:

  • اجرای تست بر روی کرکره برای اطمینان از اصلاح مشکلات و عملکرد صحیح.

5. کیفیت ایمنی:

الف. بررسی سیستم حسگرها:

  • بررسی حسگرها و سیستم‌های ایمنی برای اطمینان از عملکرد صحیح.

ب. تعویض باتری ها:

  • اگر کرکره دارای باتری است، باتری‌ها را در صورت نیاز تعویض کنید.

در هر مرحله از تعمیرات، اطمینان حاصل کنید که برق قطع شده و اطمینان حاصل کنید. همچنین، دستورات و راهنمایی های تولید کننده پیروی کنید. در صورتی که تعمیرات یا تعمیرات به نظر می‌آید احتمال خطرات بیشتر وجود دارد، بهتر است از خدمات یک تکنسین یا متخصص تعمیرات استفاده کنید.